.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پومسه‌كاران گيلاني خوش درخشيدند

سرمربي تيم پومسه گيلان گفت: در هفته پنجم و ششم ليگ پومسه مردان كشور، ورزشكاران گيلاني حاضر در مسابقات خوش درخشيدند.

ابراهيم خاوري اظهار داشت: در جريان هفته پنجم و ششم ليگ پومسه مردان كشور، ورزشكاران گيلاني به همراه ديگر پومسه روان در خانه تكواندو به روي شياپ چانگ ( زمين تكواندو ) رفتند.

وي ادامه داد: در بخش انفرادي در رده سني 19 تا 30 جواد حسيني‌مقدم در فرم 10، 96/6 امتياز را كسب كرد و در فرم 11 نيز با كسب 06/7 امتياز به مرحله بعد صعود كرد.
خاوري اظهار داشت: در رده سني 41 تا 50 سال نيز ابراهيم خاوري در فرم 12 توانست 02/7 امتياز را كسب كند و در فرم 13 با امتياز 06/7 به مرحله بعد راه يافت.

سرمربي تيم پومسه (فرم تكواندو) گيلان گفت: در رده سني 51 سال به بالا محمدعلي بابايي در فرم 12 با امتياز 80/6 و در فرم 13 با امتياز 90/6 به عنوان سوم دست يافت.
خاوري با اشاره به اينكه ورزشكاران گيلاني حاضر در تيم‌هاي مختلف كشور در رقابت‌هاي پومسه موفق بودند، خاطرنشان كرد: در رده سني 41 تا 50 سال سيدحسن زاهدي پومسه رو گيلاني از تيم سايپا دوم شد، در رده سني 31 تا 40 سال سيدحسين موسي‌نيا پومسه رو گيلاني تيم سايپا مقام سوم را كسب كرد.

به گفته وي تيم پومسه سايپا تهران با حضور سه پومسه رو گيلاني خود شامل ابراهيم خاوري، سيدحسن زاهدي و سيدحسن موسي‌نيا در مكان سوم ليگ پومسه كشور قرار گرفت.
سرمربي تيم پومسه هيئت تكواندو گيلان زمان برگزاري هفته پاياني رقابت‌هاي پومسه را 30 بهمن ماه سال جاري در خانه تكواندو تهران اعلام كرد.

وي افزود: تيم پومسه گيلان اين هفته به دليل غيبت يكي از ورزشكاران در مسابقات تيمي حضور نداشت و در هفته پاياني ديدار معوقه خود را برگزار مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.